Pytanie z cyklu "100 pytań o e-biznes do Piotra Majewskiego"
Można ja wykorzystać to tego, aby wysyłać swoim klientom informacje o nowym meblach, przecenach, meblach używanych. Zastanowić się, czy nie warto być również dla naszych klientów komisem. Gdy ktoś kupi od nas meble i będzie chciał je wymienić, to może jes przez nas sprzedać. Możemy w ten sposób dwa razy zarobić na tym samym produkcie.
Dobrze gdyby to był komis wirtualny. Klient nie musi nam tych mebli wysyłać, tylko umawia się z nami, że je ma, my wystawiamy je w sklepie internetowym. Gdy ktoś od nas kupi te meble, to kontaktujemy się z ich właścicielem i wskazujemy na jaki adres ma je wysłać. W momencie, gdy one trafią do odbiorcy, wówczas rozliczamy się z ich właścicielem. Możemy też mieć podpisana umowę z kurierem i to my organizowalibyśmy wysyłki.
Można też prezentować jak klienci sobie te meble ustawiają w mieszkaniach. Można nawet zrobić konkurs, np. za najfajniejsze ustawienie mebli dajemy jakis bonus. Bardzo tanio dostaniemy unikalny content i pokazując ile naszych mebli można w jednym miejscu wykorzystać będziemy zachęcać klientów aby dokupywali meble. W ten sposób ludzie mogą sobie wyobrazić „warto kupić jeszcze to krzeslo, bo to fajnie wygląda”.