Za chwilę poznasz metodę tworzenia doskonałych nagłówków bez wielkiego wysiłku. Z jednej strony metoda ta jest śmiesznie prosta, z drugiej generuje ona niesamowicie kreatywne nagłówki w ciągu minut...
W artykule "Jak stworzyć nagłówek rzucający Twoich klientów na kolana i poświęcić na to nie więcej niż 5 minut?" pokazałem Wam, jak zmodelować jedne z najskuteczniejszych nagłówków w historii tak, aby zbudować skuteczny nagłówek na własne potrzeby.
Większość abonentów, którzy skorzystali z mojej rady poszła na łatwiznę i zmodelowała akurat ten nagłówek, który ja stosuję w ofercie abonamentu na stronie głównej www.cneb.pl. Co ciekawe nie przetestowałem jeszcze wszystkich nagłówków z tego zestawu, więc wcale nie jestem pewien, że ten jest najlepszy.
Za chwilę poznasz inną metodę tworzenia doskonałych nagłówków bez wielkiego wysiłku. Tym razem jednak będziesz musiał wykazać się odrobiną kreatywności i trochę popracować, bo nie dam Ci gotowego rozwiązania na talerzu. Tym razem również będziesz modelował nagłówki
Może zadajesz sobie pytanie dlaczego piszę już drugi artykuł o tym, jak zmodelować cudze nagłówki zamiast uczyć Cię kreatywnego wymyślania własnych. Odpowiedź znajdziesz w nazwie czynności, do której zaliczamy również tworzenie nagłówków.
W copywritingu chodzi o to, by korzystać już ze struktur, które są sprawdzone, aby na własne potrzeby kopiować styl pisania dobrych autorów. To najprostsza i zarazem jedna z najskuteczniejszych metod uczenia się pisania dobrych tekstów reklamowych.
Zwróć uwagę, że piszę o kopiowaniu stylu lub o modelowaniu. Kopiowanie cudzych tekstów i używanie ich później publicznie jest naruszeniem praw autorów tych tekstów.
We wspomnianym artykule pokazałem Ci konkretne struktury skutecznych nagłówków. Tym razem zadanie znalezienia takich struktur należy do Ciebie. Dzisiaj nauczysz się modelować nagłówki, które na codzień Cię otaczają.
Zadanie jest proste, przyjemne i wymaga kontaktu z Internetem.
Odwiedź następujące strony:
Na każdej z tych stron znajdziesz tytuły (nagłówki) najróżniejszych artykułów.
Twoim zadaniem jest wybrać od 10 do 20 najciekawszych wg. Ciebie nagłówków i przygotować dla każdego z nich 1-3 wersji mówiących o produkcie/ usłudze, którą promujesz.
Na napisanie poniższych nagłówków poświęciłem mniej niż 15 minut.
Onet.pl |
Inny Aviator
|
Zeznania BOR-owca: Byłem zmęczony i obity
|
WP.pl |
Posady wyłącznie dla uczciwych
Sukces wyłącznie dla czytelników... |
I Ciebie stać na własne mieszkanie. Sprawdź!
|
Interia.pl |
Zestresowani biznesmeni... medytują
Najlepsi e-biznesmeni... czytają więcej |
Narzeczonego można wypożyczyć
Sukces można pożyczyć Skuteczny marketing można pożyczyć |
MSN.com |
Scientists: 10th planet has its own moon
CNEB: Twój konkurent ma już stronę www |
The year of the hybrid?
Rok CNEBa? |
Tech for moms & dads
E-biznes dla małych i średnich firm |
Can you be too poor to declare bankruptcy?
Czy możesz być tak dobry w e-biznesie, by nie być lepszym? |
RD.com |
"I Love You, Man!"
|
My Big Fat Greek Diet
Mój Prosty, Zyskowny Internetowy Biznes |
Life in This United States
E-biznes w Tej Polsce Biznes w Dzisiajeszym Internecie |
Dobrze by było, gdybyś ćwiczenie to powtarzał raz na kwartał lub raz na miesiąc - zależy od tego, jak wiele materiałów reklamowych produkujesz.
Wszystkie nagłówki zapisuj w jednej bazie. Wystarczy dokument Worda z 2kolumnową tabelką. Z jednej strony wpisz oryginalny nagłówek, z drugiej Twoje wersje. W przyszłości zamiast męczyć się nad wymyśleniem nowego nagłówka będziesz mógł zajrzeć do Twojej bazy i wyciągnąć z niej konkretny przykład.
Pamiętaj, że każdy nagłówek ma pewną strukturę, którą możesz zmodelować wstawiając inne słowa. Powinieneś to robić, ponieważ o sile nagłówków decyduje przede wszystkim odpowiednia struktura. W drugiej kolejności są to słowa w nich użyte.