Jakie są największe i najgroźniejsze błędy popełniane w e-biznesie? [podcast]

niedziela, 27 wrzesień 09, 00:00

Pytanie z cyklu "100 pytań o e-biznes do Piotra Majewskiego"

Po pierwsze nieznajomość swojej grupy docelowej. Jak się nie zna swojej grupy docelowej, nie wie się kim ona jest, jakie ma cele, oczekiwanie wobec naszego produktu i ile jest w stanie wydać, to jest pierwszy i najpoważniejszy błąd. Drugi typowy błąd to jest skupianie się na produkcie a nie na marketingu, czyli rozwijamy produkt a nie promujemy go. Większość klientów nie rozpozna różnicy pomiędzy produktem idealnym a nieidealnym. warto wypuszczać produkt jak najszybciej do sprzedaży, czy chociażby o testowania, wg strategii Microsoftu – wypuśćmy to na rynek, a później się zobaczy. To są najpoważniejsze błędy, które  większość osób popełnia.
Komentarze
Newsletter

Newsletter CzasNaE-Biznes

Cotygodniowa dawka darmowych artykułów od Piotra Majewskiego - ojca chrzestnego polskiego małego e-biznesu...

Dołącz do 98 322 czytelników