Jeśli w swoich materiałach marketingowych informujesz, że problemy, które rozwiązujesz są typowe wśród grupy potencjalnych Twoich Klientów, zmniejszasz swoją sprzedaż!Tak wiem, przecież to jest takie typowe. Ciągle słyszymy jak powszechnym problemem jest to i tamto od ludzi, którzy ten problem chcą rozwiązać. Problem polega na tym, że informacja o powszechności problemu sprawia, że nasi potencjalni Klienci mają wymówkę. Zauważyłeś może, że powyższe zdanie jest przykładem negatywnego dowodu społecznego? "Ciągle słyszymy" - czyli większość firm ma problemy z właściwym wywieraniem wpływu. Skoro większość firm robi to źle, to prawodopodobnie czujesz, że masz wymówkę. Faktycznie masz wymówkę. Możesz dalej nie rozumieć copywritingu i metod wywierania wpływu i nigdy nie osiągnąć poziomu sprzedaży, o którym marzysz. Zauważyłeś zmianę? Tym razem nie mogąc podać pozytywnego dowodu społecznego, skupiłem się na Tobie i Twoich problemach.