Ostatni element trójkąta strategicznego to programy albo operacje. Są to konkretne...
Ostatni element trójkąta strategicznego to programy albo operacje. Są to konkretne
Jeżeli ktoś używa określenia operacje to można sobie łatwo zapamiętać, że Strategia, Taktyki i Operacje to jest STO. Taki przykład zazwyczaj podaje się na uczelniach ekonomicznych i można to w ten sposób zapamiętać. Lepiej jednak jest to po prostu rozumieć.
Tymi rozwiązaniami mogą być daty budżety i oczekiwanie zyski, ale także konkretne reklamy, kampanie, wygląd i treść strony internetowej. To wszystko to programy. Kategoria ta obejmuje najbardziej szczegółowe podejście do biznesu.
Problem polega na tym, że dużo biznesów skupia się tylko na programach albo ma wizje a zaraz po nich programy. Trzeba przecież pamiętać jeszcze o strategii i taktykach.
W CzasNaE-Biznes mamy kategorie, które dość dobrze pokrywają się z taktykami w e-biznesie. W konkretnych artykułach, dyskusjach, case studies czy recenzjach w CzasNaE-Biznes znajdziemy rozwiązania, które pozwolą nam te taktyki wdrożyć. Pozostaje po prostu czytać.
„Operacja Hawaje”
W naszym przykładzie programami są:
Wszystkie te szczegółowe informacje, które dotyczą taktyk, w których to ustaliliśmy, że musimy brać udział we wszystkich konkursach we wszystkich czasopismach.