Precyzyjny e-mail marketing na światowym poziomie

piątek, 16 wrzesień 11, 16:03
Wprowadziliśmy w grudniu do www.impleBOT.pl możliwość filtrowania subskrybentów na podstawie faktu kliknięcia w link w mailingu lub wiadomości autorespondera. Dzięki temu można robić zabójcze follow-upy: 1.wysyłamy e-mailing z ofertą, a kilka dni później: 2. wyciągamy za pomocą filtru osoby, które kliknęły na link. Eksportujemy listę i gdzieś sobie ją zachowujemy jako plik - wystarczą same e-maile. 3. Mając aktywny taki filtr w opcjach mailingu wykluczamy osoby, które kupiły - musimy wyeksportować listę e-maili z systemu e-commerce. Uzyskujemy więc listę osób, które kliknęły, ale ni kupiły. 4. Piszemy do nich.
 {IMIE_W},
 Cieszę się z Twojego kliknięcia na link we
 wtorkowym mailingu "TEMAT"
 Widzę jednak, że w przeciwieństwie do X
 osób, nie kupiłeś naszego produktu.
 Napisz proszę, dlaczego.
 Załączam dodatkowe informacje.
 pozdrawiam
Ludziom szczęka opadnie na widok czegoś takiego, bo takich możliwości nie ma żaden inny publiczny system w Polsce. 5. Następnie usuwamy z filtru informacje o kliknięciach i przechodzimy do mailingu. 6. Za pomocą wcześniej wyeksportowanej listy wykluczamy osoby, które kliknęły i otrzymujemy listę osób, które nie klikneły. 7. Piszemy do nich:
 {IMIE_W},
 Ponieważ nie kliknąłeś w link we
 wtorkowym mailingu "TEMAT"
 pozwalam sobie załączyć informacje,
 które na pewno Cię do tego przekonają:
 ...
 pozdrawiam
W ten sposób robi się precyzyjny e-mail marketing na poziomie, którego nie potrafi zrobić 99,9% marketerów na świecie - mało który system pozwala na coś takiego, a w impleBOT to jest od niedawna standard w każdym płatnym koncie! Np. my już zawsze w mailingach wykluczamy osoby, które kupiły dany produkt - eksportujemy ich maile z systemu e-commerce a potem korzystamy z funkcji "Pomiń e-maile z pliku:"
Komentarze
Newsletter

Newsletter CzasNaE-Biznes

Cotygodniowa dawka darmowych artykułów od Piotra Majewskiego - ojca chrzestnego polskiego małego e-biznesu...

Dołącz do 97 967 czytelników