Jak wielokrotny autoresponder podniósł ilość OPŁACONYCH zamówień o 75%? [STUDIUM PRZYPADKU]

poniedziałek, 10 październik 11, 19:38

Paweł Henc

Trener i organizator pierwszego i jedynego w Polsce internetowego kursu na Wychowawcę Kolonijnego,Kierownika Kolonii, Kierownika Wycieczek, Animatora Czasu Wolnego i Rezydenta. Mniej więcej rok temu wpadłem na poniższy pomysł dodatkowego wykorzystania ImpleBota. Miałem mnóstwo zamówionych kursów.Jednak nie zawsze owe zamówienia były opłacane. Jednym z powodów nie opłacania zamówionego kursu był po prostu fakt, że Klient zapominał co zamówił lub zgubił maila z zamówieniem, a kolejnego nie chciało mu się składać. Postanowiłem coś z tym zrobić. Przecież to moje utracone pieniądze. Z moim informatykiem, postanowiłem zastosować ImpleBot`a nie tylko jako autorespondera, ale jako "przypominajkę" zamówionych i nie opłaconych kursów. System miał działać banalnie prosto. Klient otrzymuje 3 maile przypominające o złożonym zamówieniu. Pierwszy po 5 dniach, drugi po 7 dniach i 3 po 10 dniach. W każdym mailu jest podawany dokładny link do konkretnego zamówienia. Zainwestowałem niebotyczne 147 zł na ImpleBota Uśmiech Przygotowaliśmy maile. Poszło. Czy to się opłaciło? I to jeszcze jak Uśmiech Już w pierwszej godzinie zwrócił mi się koszt zakupu ImpleBota. Ilość zamówionych i opłaconych kursów wzrosła do 60-75% !!! Dzięki takiemu zastosowaniu ImpleBota w ciągu 8 miesięcy zarabiam dodatkowo od 500 - 2000 zł miesięcznie. Zależy to od sezonu i pory roku w jakim sprzedaję kursy. Czysty zysk, który "generuje" się sam Uśmiech
Komentarze
Newsletter

Newsletter CzasNaE-Biznes

Cotygodniowa dawka darmowych artykułów od Piotra Majewskiego - ojca chrzestnego polskiego małego e-biznesu...

Dołącz do 97 745 czytelników