Najprawdopodobniej masz już stronę www.
raport: Jak nie zostać spamerem reklama: http://cneb.pl/cneb5/reklama_kat_spam.pdf kategorie: Direct Mail, Spam, Elektroniczne Publikacje liczba wyświetleń: 11 355 liczba zdobytych adresów: 546 CR : 4,81% raport: 8 najważniejszych pytań reklama: http://cneb.pl/cneb5/reklama_kat_marketing.pdf kategorie: E-marketing, E-biznes liczba wyświetleń: 12 883 liczba zdobytych adresów: 618 CR : 4,80%Tutaj ciekawostka. Wcześniej puszczałem w tych kategoriach identyczną reklamę, która zamiast formularza zawierała link do pliku PDF z raportem. Przy 730 wyświetleniach dało to 12,19% skuteczności, prawie 3 razy więcej. Czasami może się okazać, że warto dawać raport bez proszenia o adres. Teraz jednak zajmujemy się zdobywaniem adresów.
kurs: Wyszukiwarki - wszystko co musisz o nich wiedzieć by skutecznie się w nich promować. reklama: http://cneb.pl/cneb5/reklama_kat_wyszukiwarki.pdf kategorie: Wyszukiwarki i Katalogi, Onet i OKO, Wirtualna Polska, Google i DMOZ liczba wyświetleń: 20 124 liczba zdobytych adresów: 827 CR Zobacz definicję: 4,11%
kurs: Jak napisać Biznes Plan? reklama: http://cneb.pl/cneb5/reklama_kat_biznes_plan.pdf kategorie: Biznes Plan liczba wyświetleń: 54 972 liczba zdobytych adresów: 1 851 CR Zobacz definicję: 3,37%Wyświetleń każdego typu reklamy było wystarczająco dużo dla otrzymania wiarygodnych wyników. Ta forma zdobywania adresów w moim przypadku daje około 5% skuteczności. Zwróć uwagę na fakt, że nie mówimy o 5% klikalności ale o tym, że 5% osób podaje swoje imię i adres e-mail! Mój przypadek ma kilka ważnych, nie opisanych wcześniej, elementów. 1. Każda osoba widziała daną reklamę maksymalnie 10 razy. Mniejsza liczba na pewno podniosłaby skuteczność, ale i tak jest to miejsce niezagospodarowane, więc wybrałem liczbę 10. 2. Wszystkie reklamy były bardzo dobrze dopasowane tematycznie do kategorii, w których się pojawiały. Jest to bardzo ważne. Jeśli umieścisz zintegrowane reklamy bezmyślnie, ludzie uznają je za reklamy, a nie za pożyteczne informacje. Mądrzej jest stworzyć raport lub kurs dla każdej często odwiedzanej kategorii niż promować ten sam kurs/ raport na wszystkich stronach. Stworzenie takiej publikacji jest bardzo proste. Napiszę o tym w osobnym artykule. Naturalnie raport jest formą wygodniejszą. Wymaga tylko konwersji dokumentu na format PDF. Zobacz dyskusję "Skręcenie PDF" oraz "Jak stworzyć pdf?" Kurs e-mailowy wymaga posiadania wielokrotnego autorespondera. Ja używam w tym celu AutoResponse Plus ale już powstają tańsze, polskie alternatywy. Dobrze zapowiada się Wyslij.info stworzony przez czytelnika CzasNaE-Biznes. Nie wiem jeszcze, jakiej jakości jest to usługa, ale warto ją sprawdzić.