Badanie profilu Klienta z pomocą Facebooka odpowiada m.in. na pytanie, czy Twoja grupa docelowa komentuje i lajkuje częściej czy rzadziej niż typowy użytkownik FB. Co z taką informacją zrobić?
Badanie profilu Klienta z pomocą Facebooka odpowiada m.in. na pytanie, czy Twoja grupa docelowa komentuje i lajkuje częściej czy rzadziej niż typowy użytkownik FB. Co z taką informacją zrobić?
Od lat mówię Klientom: nie opieraj swojego biznesu na cudzym zasięgu - YouTUBE, Facebook. Ale to jest zbyt kuszące, zbyt łatwe. No i potem są takie efekty jak kolejna afera z reklamami na YT w tym roku:
Pytanie Klienta: "Czy darmowy kurs powinien być mocno tematyczny? Mój kurs wygląda tak, że pierwsza część jest bardzo ogólna (30 stron pdf), druga - już bardziej skupiona na temacie (video i pdf), trzecia: dotyczy konkretnego problemu i ostatnia: coś powiązanego z tematem. Generalnie materiały z każdej dziedziny."
Gdy sprzedawaliśmy e-book Kod Umysłu, który miał 120 stron to cena idealna, przy której osiągaliśmy największy zysk wynosiła 57zł - czyli cena za stronę była znacznie wyższa niż w książce z tej tematyki. Jakim cudem?
Nie bój się wypełniać tych nagłówków nawet brutalnie, na żywo, bo łatwiej jest później poprawić, niż wymyślić od razu właściwą treść.
Jaki rodzaj produktu wybrać? Na czym lepiej zarobisz? Na książce i e-booku czy na video? Jak myślisz, co gwarantuje skuteczniejszą sprzedaż?
Dobry nagłówek to nie taki, który zwraca uwagę i zapada w pamięć uwagę, ale taki który....
Jedną z ważniejszych i najbardziej opłacalnych strategii biznesowych jest budowania relacji z Klientami. Zanim jednak będziemy mogli to zrobić, musimy wiedzieć kim oni są.
tej tydzień minął nam pod hasłem sporych zmian w impleBOT i Ekademia.
Pytanie od Klienta: Załóżmy, że dostarczasz 7-dniowy kurs za darmo, potem sprzedaż. Powiedzmy, że masz 5 produktów i 5 takich kursów. Jak to ogarnąć?