tej tydzień minął nam pod hasłem sporych zmian w impleBOT i Ekademia.
Po pierwsze Ekademia dostała nowe możliwości, dzięki którym onclick="//www.ekademia.pl/kurs/33techniki?t=1&utm_source=&utm_medium=blog&utm_term=sprzedaż&utm_content=slowo_0&utm_campaign=ContextAd'); return false" href="http://www.ekademia.pl/kurs/33techniki" target="_blank">sprzedaż przez telefon, na konferencjach i generalnie poza Internetem będziesz jeszcze łatwiejsza.
A impleBOT przechodzi bardzo poważną modyfikację systemu wysyłania mailingów. Większość z tych prac pozostanie dla Was kompletnie niezauważalna (mam nadzieję, osobiście testuję różne scenariusze), ale ich efektem będzie nasza większa kontrola nad wysyłką.
Zarówno Ekademia i impleBOT przechodzą regularnie tego typu operacje, które pochłaniają mnóstwo pracy, ale są kompletnie niezauważalne dla Was - niemniej są niezbędne, dla większej stabilności usług.
Dwie zauważalne i przydatne zmiany w impleBOT będące "efektem ubocznym" tych zmian się jednak pojawią - szczegóły w tym tygodniu.
pozdrawiam,
Piotr Majewski
P.S. Cieszy mnie też, że zaczynacie onclick="//www.ekademia.pl/artykul/statystyki?t=1&utm_source=&utm_medium=blog&utm_term=korzystać&utm_content=slowo_2&utm_campaign=ContextAd'); return false" href="http://www.ekademia.pl/artykul/statystyki" target="_blank">korzystać z możliwości śledzenia 9 linków w mailingach i multimailingach w impleBOT.
Kiedy i jak często wysyłać e-maile sprzedażowe, a kiedy merytoryczne?
Pytanie od Klienta: Załóżmy, że dostarczasz 7-dniowy kurs za darmo, potem onclick="//www.ekademia.pl/artykul/strona_glowna?t=1&utm_source=&utm_medium=blog&utm_term=sprzedaż&utm_content=slowo_1&utm_campaign=ContextAd'); return false" href="http://www.ekademia.pl/artykul/strona_glowna" target="_blank">sprzedaż. Powiedzmy, że masz 5 produktów i 5 takich kursów. Jak to ogarnąć?PIĄTEK, Piotr Majewski
5 kroków do skutecznego nagłówka
Mam jedną bardzo prostą i bardzo skuteczną metodę pisania skutecznych nagłówków. Sprawdza się od lat i sprawdzi też u Ciebie.ŚRODA, Piotr Majewski
Pozyskujesz Klientów czy transakcje?
Firmy, które są najbardziej podatne na działania konkurencji i wahania rynku mają jedną cechę wspólną: skupiają się na pozyskiwaniu transakcji. Pojawia się Klient i jest dla nich anonimowy - nawet jeśli pozostawia swoje dane. Kontakt utrzymują z nim tak długo, aż zapłaci, odbierze towar i ewentualnie oceni zakup na Ceneo lub Allegro.PONIEDZIAŁEK, Piotr Majewski
Zapraszam do lektury - czeka na Ciebie mnóstwo wartościowej, praktycznej wiedzy.