Ostatnio pochłaniają mnie dwa tematy. Po pierwsze opracowuję materiały dla Klientów na konsultacje i wdrożenia lejków sprzedażowych. Po drugie impleBOT.ONE, który mnie tak wciągnął, że nie kłade się ostatnio przed 3 w nocy.
Śledzenie skuteczności w Google Analytics, gdy akcja kieruje na inną domenę
Testowanie i śledzenie skuteczności to bardzo ważne zadania dla każdego marketera. Niestety zadanie to jest utrudnione, gdy akcja (zapis, zakup itd.) kieruje na inną domenę. Google Analytics ma jednak wbudowane bardzo zgrabne rozwiązanie....
Strona lądowania, która ponad 10 lat utrzymuje 1 pozycję w Google i generuje tysiące rejestracji [studium przypadku]
Jest kwiecień 2015 r. Google grozi mi, że jeśli nie zmienię strony, wywalą mnie z indeksu. A ja za nic jej nie chcę zmieniać, bo mam od 10 lat 1 miejsce. Ostatecznie jednak, dzień przed ultimatum wprowadzam żądane zmiany i z niepokojem wgrywam na serwer nową wersję. Mija rok i okazuje się, że zmiana ta spowodowała spadek ruchu i drastyczną zmianę skuteczności strony.