Pomagam małym i średnim przedsiębiorcom zwiększyć sprzedaż i zbudować biznes marzeń. Robię to, ponieważ wierzę, że źródłem wszystkich istotnych…

Newsletter

Newsletter CzasNaE-Biznes

Cotygodniowa dawka darmowych artykułów od Piotra Majewskiego - ojca chrzestnego polskiego małego e-biznesu...

Dołącz do 97 977 czytelników
Piotr Majewski

Prędzej czy później warto zainteresować się trochę lepszą technologią niż e-klasy i zrobić e-learning lepiej.

Piotr Majewski

Wyszukiwarki zawsze były jednym z ważniejszych źródeł popularności stron www. Tworząc impleSITE położyliśmy ogromny nacisk na to, aby ułatwić i umożliwić pozycjonowanie w wyszukiwarkach serwisów.

Piotr Majewski

Jednym z prostszych sposobów umieszczenia na stronie bardzo funkcjonalnego formularza jest darmowa usługa Response-O-Matic.com.

Piotr Majewski

W impleSITE.pl nie potrzebujesz modułu newsów ani modułu bloga. Zarówno listę newsów jak i bloga możesz utworzyć za pomocą naszego Genialnego Systemu Tworzenia Menu.

Piotr Majewski

W dzisiejszym Internecie video stało się czymś obowiązkowym - ani tekst, ani nawet audio nie wystarcza, aby w pełni zadowolić Internautów oraz się wyróżnić...

Piotr Majewski

Właśnie zadzwonił do mnie znajomy z cynkiem, że na jednym z blogów, początkująca właścicielka e-biznesu podnieca się tym, że "dojrzałem do poważnego marketingu".

Piotr Majewski

Z e-learningiem można naprawdę szybko zacząć, jeżeli wygenerujecie sobie odpowiedni kontent, czyli treść szkolenia.

Piotr Majewski

Darmowe konferencje on-line, takie jak Radio CNEB, mają wiele zalet. Powinni zainteresować się nimi wszyscy, którzy chcą zarabiać na wiedzy (e-booki, serwisy, szkolenia, konsultacje) oraz inni, którzy

Piotr Majewski

Smutna prawda o stronach www jest taka, że bardzo często 90-98% odwiedzających opuszcza pierwszą stronę w ciągu kilkudziesięciu sekund.

Piotr Majewski

Tylko do końca dzisiejszego dnia możesz zaoszczędzić 50 zł na udziale w warsztatach "Obrzydliwie Bogaty dzięki lenistwu".

Piotr Majewski

Gdy już wiemy jak strategię zrobić, możemy spojrzeć na nią troszkę inaczej. Philip Kotler powiedział: Kluczem do udanego marketingu internetowego są: celowanie, pozycjonowanie i różnicowanie.

Newsletter

Newsletter CzasNaE-Biznes

Cotygodniowa dawka darmowych artykułów od Piotra Majewskiego - ojca chrzestnego polskiego małego e-biznesu...

Dołącz do 97 977 czytelników