Pomagam małym i średnim przedsiębiorcom zwiększyć sprzedaż i zbudować biznes marzeń. Robię to, ponieważ wierzę, że źródłem wszystkich istotnych…

Newsletter

Newsletter CzasNaE-Biznes

Cotygodniowa dawka darmowych artykułów od Piotra Majewskiego - ojca chrzestnego polskiego małego e-biznesu...

Dołącz do 97 979 czytelników
Piotr Majewski

Kontynuujemy temat technologii w e-learningu: Tekst, Prezentacje i Platforma e-learningowa

Piotr Majewski

Omówię dzisiaj strategię rozwoju i promocji produktów w oparciu o sławną Macierz Boston Consulting Group (Macierz BCG).

Piotr Majewski

Zarejestrowałem domenę z kombinacją słów nazwy tej firmy i teraz pracownik dystrybutora w Polsce próbuje zabronić mi nieoficjalnie używania tej domeny, mimo tego, ze inni konsultanci mają podobne st

Piotr Majewski

Ostatni element trójkąta strategicznego to programy albo operacje. Są to konkretne...

Piotr Majewski

Strategia ta w bardzo dużym uproszczeniu polega na tym, aby: Zdobyć jak najwięcej klientów w jak najkrótszym czasie, nawet kosztem zysku.

Piotr Majewski

Jeżeli chcemy coś sprzedać, to po pierwsze ludzie muszą nam ufać, a po drugie oferta musi ich przekonywać. Klienci muszą czuć, że rzeczywiście to, co im proponujemy, jest tak wartościowe, jak o tym pi

Piotr Majewski

Na pewno za granicą są bardziej dochodowe niż w Polsce. W Polsce dobrzy partnerzy zarabiają...

Newsletter

Newsletter CzasNaE-Biznes

Cotygodniowa dawka darmowych artykułów od Piotra Majewskiego - ojca chrzestnego polskiego małego e-biznesu...

Dołącz do 97 979 czytelników