Kiedyś zapisałem się na Facebook.com. W tym roku udało mi się zająć login www.facebook.com/piotrmajewski - a ostatnio (całkiem przypadkowo) odkryłem na nowo:
Jak żaden inny serwis społecznościowy, Facebook podszedł bardzo poważnie do promocji stron, firm, produktów oraz wydarzeń na tej platformie.
Podoba mi się to, że strona i wydarzenie może mieć wielu administratorów. A jeszcze bardziej ucieszyłem się, gdy okazało się, że można stworzyć ukrytą grupę (mamy taką dla mojej firmy), która może tworzyć wydarzenia powiązane. Nie muszę więc dawać moim pracownikom hasła do mojego prywatnego konta na Facebook, aby mogli zarządzać wydarzeniami, jakie moja firma organizuje.
Opinia na dzisiaj - rewelacja. Zaczynam poważnie myśleć o tworzeniu oficjalnych stron linii produktowych na Facebook.
Wada - 600 000 tysięcy użytkowników z Polski powyżej 18 roku życia.
Co Wy na To?