Część II: Jak stworzyć, wysyłać i zarządzać własnym e-zinem lub newsletterem za darmo?

sobota, 29 kwiecień 06, 18:36

Każdy, kto kupił jakiś mój produkt lub usługę wie, jak wielki nacisk kładę na zagwarantowanie 100% satysfakcji z zakupu.Dlatego też tam, gdzei jest to możliwe, daję 30 dniową gwarancję satysfakcji albo zwrot pieniędzy. To 3 razy dłużej niż zakłada polskie prawo.

Gwarancja ta sprawdza się bardzo dobrze. Praktycznie nikt nie rezynguje - średnio 1 osoba na miesiąc, a klienci czują się pewniej.

Na zachodzie jednak niektórzy marketerzy wprowadzili gwarancję, która powala na kolana i budzi strach i niedowierzanie w oczach niedoświadczonych biznesmenów. Jest to gwarancja satysfakcji albo podwójny zwrot pieniędzy. Innymi słowo albo będziesz zadowolony, albo otrzymasz zwrot pieniędzy + jeszcze raz tyle rekompensaty za stracony czas.

Do tej pory NIKT w Polsce nie zastosował takiej gwarancji na dużą skalę. Do tej pory, bo mój dobry przyjaciel, jeden z najstarszych stażem forumowiczów Merytorium.pl, właściciel znanego wielu z Wam wydawnictwa ZłoteMyśli wprowadził na okres testowy taką właśnie gwarancję.

Zamawiając przed końcem kwietnia dowolny e-book z katalogu ZłoteMyśli otrzymasz gwarancję satysfakcji albo podwójny zwrot pieniędzy.

Mateusz jest bardzo pewny swego. Ja też jestem pewien, że nie zbankrutuje na tej akcji, ponieważ znam i doceniam wysoką jakość e-booków biznesowych wydanych przez ZłoteMyśli.

Promocja trwa do końca kwietnia i obejmie jeszcze tylko 161 z puli 1500 e-booków.

Masz okazję kupić doskonały e-book nie tylko bez ryzyka, ale z gwarancją zapłaty za Twój stracony czas, jeśli nie będziesz zadowolony. Wejdź na stronę o promocji od razu i zobacz, czy możesz jeszcze załapać się na promocję.

Tymczasem mam dla Ciebie 2 część zapoczątkowanej kilka dni temu serii:

Jak stworzyć, wysyłać i zarządzać własnym e-zinem lub newsletterem za darmo? Część II

 

W części I pokazałem, jak zorganizować sobie za darmo system zarządzania listą adresową. Gdy już taki system mamy, czas zająć się budowanie listy adresowej. To jest temat tego artykułu.

Krok 2: Budujemy listę adresową

Gdy mamy już działający system zarządzania listą adresową, czas ją zbudować.

Zakładam, że wiesz już, co będziesz wysyłał swoim czytelnikom. Jeśli jednak nie masz jeszcze zielonego pojęcia na ten temat, nie ważne. NAJWAŻNIEJSZE, abyś budował listę adresową od pierwszego dnia obecności Twojej strony www/ Twojego bloga w Internecie.

Nawet jeśli dzisiaj nie masz pomysłu na swój biuletyn, nie ma sprawy. Nazwij go roboczo: “Biuletyn NazwaTwojegoSerwisu.pl” i to wystarczy. Wielu osób nie zachęcisz w ten sposób do podania swojego adresu e-mail, ale tych których zachęcisz, mógłbyś stracić na zawsze nie zbierając adresów e-mail od razu.

Średnio 97-99,9% osób, które odwiedzają Twoją stronę nie zostaje Twoimi klientami. Innymi słowy średnio 97-99,9% Twojej pracy i pieniędzy wydanych na marketing idzie na marne. Jeśli jednak dodasz narzędzia budujące listę adresową, masz szansę wyrwać z tych 97-99,99% osób średnio 5-20% i dopisać ich do swojej listy adresowej. Jeśli 20% z nich zostanie kiedyś Twoimi klientami, Twoje zyski wzrosną o 100 – 400% niż w przypadku strony bez listy adresowej.

Szok? To czysta matematyka.

Założmy, że obecnie 1% odwiedzających zostaje Twoimi klientami. Tworzysz listę adresową (e-zin, newsletter czy kurs e-mailowy), na którą zapisuje się 5% odwiedzających (nie licząc klientów). Jeśli z tych 5% ,20% zostanie Twoimi klientami (za miesiąc, za pół roku, za rok czy później), to zamiast 1% klientów, będziesz miał 2% (20% z 5% to dodatkowy 1%). A to oznacza wzrost dochodów o 100%... albo więcej, bo klienci z list adresowych mają tendencję do większych zakupów, ponieważ znają już sprzedawcę.

Stwórz więc listę adresową nawet, jeśli nie masz jeszcze pomysłu, co wysyłać. Lista adresowa nie zając, nie ucieknie. Oczywiście nieużywana staje się powoli coraz mniej wartościowa, ale każdą listę da się odświeżyć, z każdą listą da się odbudować kontakt. Dlatego buduj listę od pierwszego dnia obecności w Internecie.

Ale jak? Za pomocą FreeBot.pl. ... czytaj dalej

AUTOR: Piotr Majewski

Komentarze
Newsletter

Newsletter CzasNaE-Biznes

Cotygodniowa dawka darmowych artykułów od Piotra Majewskiego - ojca chrzestnego polskiego małego e-biznesu...

Dołącz do 98 324 czytelników