Dlaczego NIE Powinienes Sie Zapisac...

sobota, 8 lipiec 06, 09:06
W artykule Siła przekory, czyli jak zacząć ofertę http://www.cneb.pl/a/przekora.html pisałem już o tym, jak (na pierwszy rzut oka) zniechęcając klienta do swojego produktu, można go do niego jeszcze bardziej zachęcić.Siłę przekory proponowałem stosować na początku oferty, jako dobry do niej wstęp.

Nie wycofuję się ze swoich porad. Chcę jednak pokazać Wam bardzo ciekawy przykład zastosowania siły przekory przez Wande Loskot w ofercie Obozu Szkoleniowego Lato 2006 http://sukcestwojejfirmy.com/lato-2006/

Dlaczego NIE Powinienes Sie Zapisac...

... nawet jesli bardzo chcesz. Ten oboz szkoleniowy nie jest dla wszystkich. Nawet nie dla wszystkich zainteresowanych rozwojem swojej malej firmy. Mam nadzieje, ze Cie to nie obrazi, ale jesli ponizsze punkty odnosza sie do Ciebie, to ... prosze, nie zapisuj sie ...

Nie zapisuj sie na ten oboz jesli spodziewasz sie, ze bedzie on odpowiedzia na Twoje wszystkie problemy zwiazane z prowadzeniem firmy.

Nie zapisuj sie na ten oboz jesli spodziewasz sie, ze po osmiu tygodniach bedziesz wszystko wiedziec i nie bedzie Ci potrzebna dodatkowa wiedza na temat rozwoju firmy.

Jesli do tej pory zarabiasz tyle co kot naplakal, ale spodziewasz sie, ze nagle po ukonczeniu tego kursu zaczniesz zarabiac krocie, tez sie nie zapisuj.

To sie moze zdarzyc, ale jesli tak to bedzie to bardzo wyjatkowa sytuacja. O wiele bardziej prawdopodobne jest, ze pomoge ci stworzyc biznes, ktory zaczyna wyrabiac sobie marke i skromny ale za to szybkp rosnacy, staly dochod.

W pewnych sytuacjach moge ci pomoc podwoic albo potroic dochody w ciagu najblizszych kilku tygodni. Wielu moich klientow jest w stanie nawet zwiekszyc szybko swoje dochody dziesieciokrotnie, ale tylko wtedy kiedy znajduja sie juz na odpowiednim etapie dzialalnosci (i myslenia!) .

Uczestnikow obozu nie jestem w stanie wybrac tak jak wybieram sobie klientow, wiec nie jestem w stanie obiecac wszystkim tak szybkich rezultatow.

Pisze o tym wprost, bo mysle, ze bardziej sobie cenisz prawde nic pic na wode. Obiecalam, ze tutaj nie bedzie wciskania. Nie bedzie tez picowania.

Prosze taz, nie zapisuj sie na ten oboz jesli ledwo zipiesz finansowo. Jesli masz juz mase dlugow i wydaje ci sie, ze ten oboz jest twoja ostatnia deska ratunku najprawdopodobniej moj kurs ci nie pomoze...

Ten kurs nie jest tez dla Ciebie, jesli cierpisz na chroniczny brak czasu i masz juz tyle obowiazkow, ze trudno Ci wygospodarowac czas na cokolwiek. Jesli sie zapiszesz, wyrzucisz tylko pieniadze za okno, bo z pewnoscia niewiele z tego kursu skorzystasz. A ja nie chce miec na liscie uczestnikow, ktorym moj kurs nie pomogl.

Co się stało? Cała oferta Wandy jest skonstruowana w oparciu o jeden prosty motyw: "Chcę Ci po prostu pomóc". Powyższym akapitem Wanda, poprzez zniechęcanie osó, którym pomóc nie będzie w stanie, zwiększa swoją wiarygodność.

Bardzo dobre zagranie. Polecam zastanowić się, gdzie Ty możesz je zastosować w swojej ofercie.
Komentarze
Newsletter

Newsletter CzasNaE-Biznes

Cotygodniowa dawka darmowych artykułów od Piotra Majewskiego - ojca chrzestnego polskiego małego e-biznesu...

Dołącz do 98 340 czytelników