Jak za darmo stworzyć interaktywną ofertę?

niedziela, 9 styczeń 05, 00:04

Dam Ci za darmo narzędzie, które kosztuje w sieci $97. Narzędzie, które pozwala tworzyć INTERAKTYWNE oferty i reklamy. Narzędzie do tworzenia ofert, jakich w polskiej sieci jeszcze NIGDY nie było.

Pewnie nie raz przyszło Ci do głowy, że trudno jest jedną ofertą objąć problemy wszystkich Twoich potencjalnych klientów.

Rzadko się zdarza, aby dany produkt kierowany był tylko do jednego typu klienta. A co mają zrobić firmy usługowe, które przecież zwykle oferują swoim klientom szereg usług.

Rozwiązań jest kilka.

Możesz stworzyć jedną dużą ofertę

W tej ofercie poruszysz wszystkie problemy i opiszesz wszystkie swoje usługi lub wszystkie warianty produktów - np. do użytku prywatnego, biznesowego i dla studentów.

Problem jest taki, że tak duża oferta zawiera tylko ułamek informacji interesujących konkretnego klienta. Jeśli więc Tworzysz jedną ofertę, skup się na najbardziej opłacalnej dla Ciebie

Możesz stworzyć kilka ofert

Każda będzie napisana dla innego typu klienta. Na pierwszej stronie podasz linki kierujące do poszczególnych wersji. Jest to rozwiązanie lepsze od powyższego.

Problem jest taki, że im więcej kliknięć musi wykonać potencjalny klient, tym mniejsza szansa, że zamówi. Innymi słowy - każdy krok zmniejsza skuteczność oferty.

Możesz też zrobić coś niespotykanego w Internecie

Możesz zastosować technologię JavaScript i DHTML aby utworzyć dynamiczną, INTERAKTYWNĄ ofertę, która DOSTOSUJE się do potrzeb Twojego klienta.

Brzmi jak science-fiction? Już nie.

Zamiast opisywać, jak taka oferta działa, zademonstruję Ci to.

Przykład wart tysiąca słów


Powiedz mi, kim jesteś: intlist{} intdiv{padding: 0px;} intlist11{} intdiv11{padding: 0px;} .intcontent{display:none;background-color:white;} INPUT#int {border:0px}


Właścicielem firmy
Dyrektorem/ pracownikiem dz. marketingu
Specjalistą (wolny zawód)
Studentem

... a ja udowodnię Ci, że wiedza zawarta w CzasNaE-Biznes jest Ci wręcz niezbędna.

 

Skąd ta moja pewność, że akurat Tobie CzasNaE-Biznes się przyda? Bo wiem, jak to jest być właścicielem firmy. Sam nim jestem.

Bardzo wielu właścicieli firm myśli, że dobry produkt sam się sprzęda. To dlatego jest tak wiele małych firm, które tylko utrzymują swoich właścicieli. Z drugiej strony mała popularność wiedzy dotyczącej potęgi marketingu sprawia, że jest tak niewiele firm, które robią właścicieli bogatymi.

(...)

Powiedz mi prosze, jaki masz problem ze swoją stroną:


Mało osób ją odwiedza
Mało kto kupuje na stronie
Strona nie generuje mi nowych kontaktów z klientami
Nie mam jeszcze strony www

Skąd ta moja pewność, że akurat Tobie CzasNaE-Biznes się przyda? Utwierdzają mnie w tym opinie ludzi podobnych Tobie:

 

"... nareszcie ktoś w Polsce w profesjonalny sposób porusza zagadnienia e-marketingu i copywritingu. Sama zajmuję się copywritingiem (głównie direct mail) od 8 lat i muszę przyznać, ze mało miałam dot±d okazji widzieć dobrze napisane polskie teksty reklamowe."

Magdalena Sukniewicz, Dyrektor ds. promocji
Wydawnictwo "Wiedza i Praktyka"

"Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich artykułów, które miałem przyjemność przeczytać i muszę przyznać, że zmieniły one mój sposób patrzenia na marketing internetowy.

Jestem również przekonany o słuszności wykupienia abonamentu na korzystanie z Twojego serwisu - to ogromna kopalnia wiedzy, bez której ciężko byłoby się obejść."

Łukasz Głuszcz, Marketing Specialist
Synerway Sp. z o.o.

(...)

Powiedz mi prosze, jaki masz problem ze swoją stroną:


Mało osób ją odwiedza
Mało kto kupuje na stronie
Strona nie generuje nam nowych kontaktów z klientami
Nie mamy jeszcze strony www

Skąd ta moja pewność, że akurat Tobie CzasNaE-Biznes się przyda? Specjaliści zwykle traktują internet tylko jako swoje portfolio. Niektórym prawo zabrania jawnego się reklamowania. Jako specjalista możesz nie wiedzieć, że Internet może Ci bardzo łatwo, szybko i tanio zbudować markę wybitnego eksperta.

"Co prawda dopiero zaczynam się uczyć internetu i działania poprzez niego, ale bez wiedzy z CNEB pewnie dalej działałbym tylko w realu mając [jedynie] portfolio w necie."

Andrzej-Ludwik Włoszczyński
ALW GRAFIK

Andrzej miał w Internecie portfolio. Dzięki CzasNaE-Biznes i radom uzyskanym na Polskim Forum E-Biznesu jest teraz rozpoznawany, jako autorytet w kwestii tworzenia logo. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie nic nie kosztujące, ale niezwykle skuteczne techniki, których się od nas nauczył.

(...)

Powiedz mi prosze, jaki masz problem ze swoją stroną:


Mało osób ją odwiedza
Mało kto kupuje na stronie
Strona nie generuje mi nowych kontaktów z klientami
Nie mam jeszcze strony www

Chyba, że studiujesz. CzasNaE-Biznes nie jest tworzony z myślą o studentach. Faktem jednak jest to, że studenci stanowią 12% abonentów.

Jeśli jesteś studentem i poważnie myślisz o e-biznesie, CzasNaE-Biznes będzie dla Ciebie interesujący. Sam jednak musisz sobie zadać pytanie, czy zamierzasz inwestować w swój sukces w przyszłości.

Może powiedz mi, dlaczego interesuje Cię e-biznes:


Piszę o tym pracę
Myślę o założeniu firmy
Chciałbym po prostu zarobić w Internecie
Bo to przyszłościowy temat, który doceni mój pracodawca

... a powiem Ci, jak CzasNaE-Biznes może Ci w tym pomóc.

 

Np. jeśli masz problemy z liczbą odwiedzin Twojej strony www, zainteresuje Cię na pewno dział poświęcony pozycjonowaniu w wyszukiwarkach. Zarówno na cneb.pl jaki i na merytorium.pl znajdziesz działy poświęcone Pozycjonowaniu ogólnie, oraz pozycjonowaniu w Onet.pl, Wirtualnej Polsce i Google.

Np. wiele firm nie ma problemu z oglądalnością swoich stron www. Niestety oglądalność nie przekłada się na sprzedaż.

Tak się składa, że na cneb.pl znajdziesz dział Copywriting, gdzie uczę dokładnie i prosto wszystkich technik sprzedaży na stronie www. A na merytorium.pl mamy dział dotyczący Perswazji, Innych metod sprzedaży oraz dwa działy, w którym analizujemy oferty i strony www abonentów.

Np. wiele firm nie ma problemu z oglądalnością swoich stron www. Niestety oglądalność nie przekłada się na składanie zamówień lub zapytań przez klientów.

Tak się składa, że na cneb.pl znajdziesz dział Copywriting, gdzie uczę dokładnie i prosto wszystkich technik pozyskiwania zamówień i kontaktów z klientami na stronie www. A na merytorium.pl mamy dział dotyczący Perswazji oraz dwa działy, w którym analizujemy oferty i strony www abonentów.

Może jeszcze nie masz strony www. Może planujesz ją zrobić. Jeśli wcześniej nie uzyskasz pełnej wiedzy na temat tworzenia komercyjnych stron www, Twoja strona Cię zawiedzie.

Na cneb.pl i merytorium.pl poruszamy dogłębnie zagadnienie tworzenia stron www. Mało tego - analizujemy gotowe strony www abonentów. Nie tylko dowiesz się, jak stworzyć stronę www. Będziesz mógł dać ją nam do analizy, w trakcie której wyłapiemy niedociągnięcia.

Np. jeśli masz problemy z liczbą odwiedzin Twojej strony www, zainteresuje Cię na pewno dział poświęcony pozycjonowaniu w wyszukiwarkach. Zarówno na cneb.pl jaki i na merytorium.pl znajdziesz działy poświęcone Pozycjonowaniu ogólnie, oraz pozycjonowaniu w Onet.pl, Wirtualnej Polsce i Google.

Np. wiele firm nie ma problemu z oglądalnością swoich stron www. Niestety oglądalność nie przekłada się na sprzedaż.

Tak się składa, że na cneb.pl znajdziesz dział Copywriting, gdzie uczę dokładnie i prosto wszystkich technik sprzedaży na stronie www. A na merytorium.pl mamy dział dotyczący Perswazji, Innych metod sprzedaży oraz dwa działy, w którym analizujemy oferty i strony www abonentów.

Np. wiele firm nie ma problemu z oglądalnością swoich stron www. Niestety oglądalność nie przekłada się na składanie zamówień lub zapytań przez klientów.

Tak się składa, że na cneb.pl znajdziesz dział Copywriting, gdzie uczę dokładnie i prosto wszystkich technik pozyskiwania zamówień i kontaktów z klientami na stronie www. A na merytorium.pl mamy dział dotyczący Perswazji oraz dwa działy, w którym analizujemy oferty i strony www abonentów.

Może jeszcze nie masz strony www. Może planujesz ją zrobić. Jeśli wcześniej nie uzyskasz pełnej wiedzy na temat tworzenia komercyjnych stron www, Twoja strona Cię zawiedzie.

Na cneb.pl i merytorium.pl poruszamy dogłębnie zagadnienie tworzenia stron www. Mało tego - analizujemy gotowe strony www abonentów. Nie tylko dowiesz się, jak stworzyć stronę www. Będziesz mógł dać ją nam do analizy, w trakcie której wyłapiemy niedociągnięcia.

Np. jeśli masz problemy z liczbą odwiedzin Twojej strony www, zainteresuje Cię na pewno dział poświęcony pozycjonowaniu w wyszukiwarkach. Zarówno na cneb.pl jaki i na merytorium.pl znajdziesz działy poświęcone Pozycjonowaniu ogólnie, oraz pozycjonowaniu w Onet.pl, Wirtualnej Polsce i Google.

Np. wiele firm nie ma problemu z oglądalnością swoich stron www. Niestety oglądalność nie przekłada się na sprzedaż.

Tak się składa, że na cneb.pl znajdziesz dział Copywriting, gdzie uczę dokładnie i prosto wszystkich technik sprzedaży na stronie www. A na merytorium.pl mamy dział dotyczący Perswazji, Innych metod sprzedaży oraz dwa działy, w którym analizujemy oferty i strony www abonentów.

Np. wiele firm nie ma problemu z oglądalnością swoich stron www. Niestety oglądalność nie przekłada się na składanie zamówień lub zapytań przez klientów.

Tak się składa, że na cneb.pl znajdziesz dział Copywriting, gdzie uczę dokładnie i prosto wszystkich technik pozyskiwania zamówień i kontaktów z klientami na stronie www. A na merytorium.pl mamy dział dotyczący Perswazji oraz dwa działy, w którym analizujemy oferty i strony www abonentów.

Może jeszcze nie masz strony www. Może planujesz ją zrobić. Jeśli wcześniej nie uzyskasz pełnej wiedzy na temat tworzenia komercyjnych stron www, Twoja strona Cię zawiedzie.

Na cneb.pl i merytorium.pl poruszamy dogłębnie zagadnienie tworzenia stron www. Mało tego - analizujemy gotowe strony www abonentów. Nie tylko dowiesz się, jak stworzyć stronę www. Będziesz mógł dać ją nam do analizy, w trakcie której wyłapiemy niedociągnięcia.

Jeśli piszesz pracę o e-biznesie lub marketingu w Internecie, nie ma dla Ciebie lepszego źródła informajci niż CzasNaE-Biznes. Ogrom i przy tym prostota wiedzy zawartej w serwisach cneb.pl i merytorium.pl pomógł już napisać niejedną pracę.

Jeśli myślisz o założeniu firmy, zapomnij o tym, że CNEB nie jest tworzony dla studentów. Zapomnij o tym, że jesteś studentem. Jeśteś przyszłym właścicielem e-biznesu, a to oznacza, że CNEB jest dla Ciebie idealną inwestycją.

E-biznes nie oznacza koniecznie zakładania firmy. Coraz liczniejsze programy partnerskie - jak cnebPoints - pozwalają Ci zarabiać pieniądze w Internecie nie posiadając firmy. Nie oznacza to jednak, że poradzisz sobie bez wiedzy o prowadzeniu e-biznesu. Dlatego abonament CzasNaE-Biznes będzie dla Ciebie idealnym rozwiązaniem.

Coraz więcej firm wchodzi w Internet. Docelowo prawdopodobnie około 90% firm będzie jakoś obecna w Internecie. Najczęściej sprowadza się to do posiadania strony www. Zwykle taka obecność w żaden sposób nie jest dla firmy korzystna i wkrótce pada błędne "Internet nie działa".

Tylko wyobraź sobie, jak mógłbyś przysłużyć się Twojej firmie, gdybyś znał się na e-biznesie. Pomyśl o awansie, jaki mógłby Cię spotkać za wprowadzenie z zyskiem Twojej firmy w Internet.

 


Podobało się?

Jak widzisz, możliwości, jakie daje to narzędzie są niesamowite. Możesz podzielić swoją grupę docelową na 2 do 4 segmentów i każdemu z tych segmentów możesz datkowo przedstawić od 1 do 4 wariantów.

Tak jak w powyższym przykładzie, możesz spytać klienta kim jest, a potem czego potrzebuje. Możesz też zrobić odwrotnie - najpierw spytać o potrzeby, a potem o jego charakterystykę. Możliwości są ogromne.

Jedynymi minusem tego rozwiązania jest objętość strony wynikowej. Ponieważ wszystkie wersje musisz umieścić w treści strony, docelowo interaktywne fragmenty mogą zająć nawet 16 razy więcej miejsca niż zwykle.

Z drugiej strony Twoja strona będzie zawierała bardzo dużą ilość treści, którą zindeksują wyszukiwarki.

Ile to kosztuje?

97 dolarów, jeśli kupisz to na stronie www.InteractiveSalesletter.com, gdzie takie rozwiązanie widziałem po raz pierwszy.

albo

0 złotych, jeśli jesteś abonentem CzasNaE-Biznes!

Poszperałem w Internecie i znalazłem darmowy skrypt, który robi rzeczy podobne do InteractiveSalesletter.com. Następnie go przebudowałem i powstał pakiet InteraktywnaOferta.

Jeśli jesteś abonentem, pobierz sobie przygotowany przeze mnie, specjalnie dla moich czytelników, pakiet.

Pakiet pobierzesz stąd www.cneb.pl/download/InteraktywnaOferta.zip. Aby go rozpakować, potrzebne jest hasło. Hasło brzmi:

Oplaca_sie_byc_abonentem_CNEB

Uwaga. Pakiet jest zaszyfrowany 256 bitowym kluczem. Jeśli Twój program nie obsługuje takiego szyfrowania, polecam pobrać wersję testową PowerArchivera ze strony www.powerarchiver.com/download/

To jest mój bonus warty 97 dolarów dla Ciebie.

Komentarze
Newsletter

Newsletter CzasNaE-Biznes

Cotygodniowa dawka darmowych artykułów od Piotra Majewskiego - ojca chrzestnego polskiego małego e-biznesu...

Dołącz do 97 975 czytelników