Jak najszybciej wypromować własną firmę w Internecie? [podcast]

piątek, 20 listopad 09, 00:00

Pytanie z cyklu "100 pytań o e-biznes do Piotra Majewskiego".

Jednym z ciekawszych sposobów promocji, nie wiem czy najszybszy, jest Facebook Pages. Bardzo mi się to spodobało. W swoim profilu w Facebook można utworzyć strony, które mogą dotyczyć albo innej strony www albo firmy lub konkretnego produktu. Możemy tam na początek stworzyć stronę i ja promować. Możemy dodawać, treść, wideo, itp. Ludzie, którzy są na Fecebooku mogą zostawać fanami tej strony. Możemy też promować ją za pomocą wewnętrznego systemu promocyjnego Facebooka lub za pomocą AdWords. Możemy też wykupić sobie domenę dla tego nowego serwisu i zrobić na niej przekierowanie na stronę Facebookową, bo domyślnie Facebook tworzy mało eleganckie adresy. W ten sposób będzie łatwiej podawać ją użytkownikom, umieszczać w reklamach i wizytówkach. Facebook ma tę zaletę, że są tam użytkownicy, którzy mogą tę stronę zobaczyć, jest tam też spory ruch, a sam serwis ma wiele możliwości i dobrze się pozycjonuje. Jest to bardzo prosty sposób rozpoczęcia promocji. Oczywiście trzeba też mieć plany stworzenia własnej strony. Choć są firmy, które korzystają tylko z serwisów społecznościowych, a część z nich ma tam swoje oficjalne strony (np. na MySpace). I coraz więcej firm korzysta właśnie z serwisów społecznościowych. Facebook ma ok. 240 mln użytkowników, to to, że będziemy go promować  nic mu nie da, a my możemy zyskać. Jest to forma, która można rozważyć. Inny plus jest taki, że osoby,  które subskrybują naszą stronę mogą otrzymywać od nas powiadomienia np. o nowościach. Natomiast informacje, jakie umieszczamy na naszej stronie wyświetlą się również w ich profilach.
Komentarze
Newsletter

Newsletter CzasNaE-Biznes

Cotygodniowa dawka darmowych artykułów od Piotra Majewskiego - ojca chrzestnego polskiego małego e-biznesu...

Dołącz do 97 967 czytelników