Witam,
Zanim przejdę do artykułów - a są dzisiaj aż 3 - ostatni raz przypominam, że jutro (piątek) kończy się nabór na Warsztaty "Strategia Marketingowa dla Małych Firm Usługowych".W tej chwili opłaconych jest 12 z 20 miejsc. Wiem też, że jutro dojdą przelewy od kolejnych osób.
To Twoja ostatnia szansa aby za skandalicznie niską cenę przejść pod moim i Artura Lewandowskiego okiem proces tworzenia SKUTECZNEJ i AUTOMATYCZNEJ strony www geneującej Tobie klientów, listę adresową potencjalnych klientów i markę, która pozwoli Ci żądać więcej niż konkurencja.
Twoja decyzja? Wejdź tutaj: http://www.cneb.pl/link/?link=90
Wszystkie dzisiejsze artykuły obracają się w tematyce budowania marki. Pierwszy dodatkowo wskaże Ci metodę, która sprawia, że niektóre kampanie marketingowe są skuteczne na każdym etapie - od kliknięcia do wykonania akcji na stronie www.
Gdy obserwuję e-marketing moich klientów w 9/10 przypadków widzę, że traktują oni stronę www, mailingi i reklamy jak osobne narzędzia. W większości przypadków jedyny wspólny mianownik wspomnianych narzędzi to produkty, które sprzedają lub promują.
Widząc to, zastanawiam się, dla ilu biznesmenów spójność w marketingu cokolwiek znaczy? Ilu zdaje sobie sprawę z istoty spójności? Dla ilu spójność sprowadza się do stosowania firmowych kolorów, firmowej szaty graficznej ew. do umieszczenia logo? Tak, ci ostatni błędnie rozumieją pojęcie spójności w marketingu.
Spójność działa, jak logo. Spójność nie pozostawia żadnych wątpliwości. Wzmaga zaufanie. Pozwala łatwo przenieść na ofertę zaufanie, jakim klient darzy firmę.
WIECEJ: http://cneb.pl/a/spojnosc.html
Odkąd publikuję zawsze odradzałem małym biznesom budowania świadomości marki klasycznymi metodami. Z czasem jednak upewniłem się w potędze, jaką daje silna marka. Nie byłoby w porządku, gdybym pozostawił Cię z "zakazem" nie dając alternatywy.
POZYCJONOWANIE - to jest alternatywa, o której dowiesz się więcej z artykułu.
Branding i pozycjonowanie
Typowy branding sprowadza się bardzo często do budowania świadomości marki. Tj. robimy wszystko, aby klienci wiedzieli, kim jesteśmy. Co to daje? Nie za dużo. Rozpoznawalność Henryki Bochniarz w okresie przedwyborczej kampanii wzrosła z 2% w czerwcu 2005 do 70% tuż przed wyborami. Ta ogromna świadomość dała jej... 1,26% głosów.Ludzie nie kupują od firm, które znają, ale od firm, które lubią, cenią i którym ufają. A to jest zasadnicza różnica w postrzeganiu brandingu. Ta różnica sprawia też, że branding staje się dostępny nawet dla najmniejszych firm.
WIECEJ: http://cneb.pl/a/branding_pozycjonowanie.html
Czas na deser. Z przyjemnością informuję, że zdobyłem prawo do przetłumaczenia i opublikowania na łamach CzasNaE-Biznes artykułów autorstwa Ala i Laury Ries, sławnych dzięki wielu wspaniałym książkom specjalistów od strategicznego marketingu.
Większość z tych artykułów to krótkie, ale bardzo trafne porady. Pierwszą z nich przedstawiam już dzisiaj:
Jaka jest najlepsza marketingowa porada?
Gdybyście mogli dać mojej firmie jedną marketignową poradę, jaka by ona była?
WIECEJ: http://cneb.pl/a/faq_najlepsza_rada_marketingowa.html
Autor: Al i Laura Ries. Znani na całym świecie konsultanci ds. strategii marketingowych. Autorzy lub współautorzy 11 doskonałych książek nt. marketingu w większości przetłumaczonych na j. polski.
Na koniec mam INTRYGUJĄCE pytanie:
Jak długo byś zwlekał z wzięciem udziału w projekcie, który GWARANTOWAŁBY Tobie komercyjny sukces w Internecie i zyski znacznie przekraczające udział w projekcie? Dobra rada: w sobotę będzie za późno. http://www.cneb.pl/link/?link=91