Piotr Majewski

Większość przedsiębiorców zna zasadę Pareto, lub zasadę 80-20, ale ja patrzę na tę zasadę inaczej, szerzej.

Piotr Majewski

Swoim Klientom od dawna przekazuję wydawałoby się kontrowersyjną zasadę: sprzedaj Klientom to czego chcą, a daj mi to, czego potrzebują.

Piotr Majewski

Jaki rodzaj produktu wybrać? Na czym lepiej zarobisz? Na książce i e-booku czy na video? Jak myślisz, co gwarantuje skuteczniejszą sprzedaż?

Piotr Majewski

Dobry nagłówek to nie taki, który zwraca uwagę i zapada w pamięć uwagę, ale taki który....

Piotr Majewski

Zanim zaczniesz tworzyć swój produkt lub produkty i wdrażać zaawansowane techniki sprzedażowe, dobrze na początku konkretnie ustalić, co oferować potencjalnym Klientom, aby chcieli to stosunkowo chętnie kupić i (co jest równie ważne), chcieli przyjść po więcej. Niby banał, ale czy na pewno? Sprawdźmy, czy nie popełniasz błędu...

Piotr Majewski

Jeżeli chcesz zbudować biznes wokół produktu, a przez biznes rozumiem to, co generuje Klientów powracających, to zawsze dostarczaj więcej niż Klienci oczekują lub się spodziewają.

Piotr Majewski

Zastanów się. Co było historycznie lepszym wyborem: życie osadnicze czy koczownicze? Hodowla i uprawa czy polowanie i zbieractwo?

CzasNaE-Biznes

tej tydzień minął nam pod hasłem sporych zmian w impleBOT i Ekademia.

Piotr Majewski

Pytanie od Klienta: Załóżmy, że dostarczasz 7-dniowy kurs za darmo, potem sprzedaż. Powiedzmy, że masz 5 produktów i 5 takich kursów. Jak to ogarnąć?

Piotr Majewski

Mam jedną bardzo prostą i bardzo skuteczną metodę pisania skutecznych nagłówków. Sprawdza się od lat i sprawdzi też u Ciebie.