Piotr Majewski

Oto przykłady firm, które nie zarabiają na swoim podstawowym produkcie.

Piotr Majewski

Badanie profilu Klienta z pomocą Facebooka odpowiada m.in. na pytanie, czy Twoja grupa docelowa komentuje i lajkuje częściej czy rzadziej niż typowy użytkownik FB. Co z taką informacją zrobić?

Piotr Majewski

Od lat mówię Klientom: nie opieraj swojego biznesu na cudzym zasięgu - YouTUBE, Facebook. Ale to jest zbyt kuszące, zbyt łatwe. No i potem są takie efekty jak kolejna afera z reklamami na YT w tym roku:

Piotr Majewski

Pytanie Klienta: "Czy darmowy kurs powinien być mocno tematyczny? Mój kurs wygląda tak, że pierwsza część jest bardzo ogólna (30 stron pdf), druga - już bardziej skupiona na temacie (video i pdf), trzecia: dotyczy konkretnego problemu i ostatnia: coś powiązanego z tematem. Generalnie materiały z każdej dziedziny."

Piotr Majewski

Gdy sprzedawaliśmy e-book Kod Umysłu, który miał 120 stron to cena idealna, przy której osiągaliśmy największy zysk wynosiła 57zł - czyli cena za stronę była znacznie wyższa niż w książce z tej tematyki. Jakim cudem?

Piotr Majewski

Nie bój się wypełniać tych nagłówków nawet brutalnie, na żywo, bo łatwiej jest później poprawić, niż wymyślić od razu właściwą treść.

Piotr Majewski

Większość przedsiębiorców zna zasadę Pareto, lub zasadę 80-20, ale ja patrzę na tę zasadę inaczej, szerzej.

Piotr Majewski

Swoim Klientom od dawna przekazuję wydawałoby się kontrowersyjną zasadę: sprzedaj Klientom to czego chcą, a daj mi to, czego potrzebują.

Piotr Majewski

Jaki rodzaj produktu wybrać? Na czym lepiej zarobisz? Na książce i e-booku czy na video? Jak myślisz, co gwarantuje skuteczniejszą sprzedaż?