Piotr Majewski
Firmy, które są najbardziej podatne na działania konkurencji i wahania rynku mają jedną cechę wspólną: skupiają się na pozyskiwaniu transakcji. Pojawia się Klient i jest dla nich anonimowy - nawet jeśli pozostawia swoje dane. Kontakt utrzymują z nim tak długo, aż zapłaci, odbierze towar i ewentualnie oceni zakup na Ceneo lub Allegro. pokaż więcej...
CzasNaE-Biznes

Za nami tydzień "zgodnie z nowym planem" - czyli poniedziałek, środa i piątek pojawiły się nowe materiały. Najważniejszy jednak dla mnie pojawił się w niedzielę:

Piotr Majewski

Czy kiedykolwiek myślałeś o napisaniu książki? A może lepiej byłoby wydać e-booka?

Piotr Majewski

Mój biznes opiera się przede wszystkim na Klientach po 30 roku życia, bardzo często przedsiębiorcach z wieloletnim doświadczeniem, a czytelników mam raczej w młodszym wieku. Jak mądrze prowadzić marketing w takiej sytuacji?

CzasNaE-Biznes

Najprostszą, skuteczną i jednocześnie bardzo lubianą przez Internautów formą video są slajdy z dźwiękiem. Zwykłe slajdy z Powerpointa lub makowskiego Keynote zgrane z dźwiękiem. Trener prowadzi wykład, a slajdy się zmieniają. Nic więcej. Do przygotowania takiego video nie potrzeba żadnej płatnej technologii...

CzasNaE-Biznes
Dzisiaj jest 17 września 2017 roku. W pomieszczeniu panuje półmrok. Ściany są szare, miejscami czarne, a okna przyciemnione. Ale nie jest ponuro, jest klimatycznie. Grafiki na ścianach z kultowymi grami, oraz archaiczne konsole przypominają mi o młodości. „Idealne miejsce na dzisiejszą okazję” - myślę sobie. Kuba, mój syn, siedzi obok i gra. Bierze udział w turnieju gry karcianej. Jest najmłodszy, ale mu to nie przeszkadza - „Ja też byłem wtedy znacznie młodszy niż inni”. pokaż więcej...
CzasNaE-Biznes
Jutro będzie dla mnie ważna data - 17 września, 2017 roku, 17 rocznica istnienia CzasNaE-Biznes Puszczenie oczka. Z tej okazji będę miał bardzo ciekawą propozycję - coś co pomoże wielu z Was zbudować podobny e-biznes do mojego i być może też żyć z tego ponad dekadę. Szczegóły jutro w mailu i na blogu. Piotr pokaż więcej...
Piotr Majewski

Pytanie od Klienta: Jestem producentem kosmetyków i moim problemem jest to, że wszystko robię sam. Nawet sklep internetowy prowadzę sam. I przez to czuję, że mój biznes jest mało efektywny.

Piotr Majewski

Jeżeli chcecie, żeby Wasze produkty się sprzedawały to nie zaczynajcie od szukania grupy docelowej dla Waszego produktu. Szukajcie produktów dla Waszej grupy docelowej czyli dla Waszej grupy Klientów.

Piotr Majewski

Sprawdź czy jesteś wśród tych przedsiębiorców, którzy nieświadomie akceptują same "ochłapy" z rynku, zamiast walczyć o najlepszą kąski.