Poniżej znajdziesz listę artykułów, które pojawiły się od ostatniej wysyłki:
Czego chcą ludzie? Prawidłowe podejście do biznesu każe najpierw ustalić czego chcą ludzie, a potem stworzyć produkt lub usługę dostarczające to coś.Tylko skąd wziąć rzetelne informacje na temat tego, czego ludzie chcą?
Czy wysyłanie bez zgody informacji non-profit to spam? Odpowiedź na pytanie: W książce "Czas na e-biznes" przeczytałem że zbieranie adresów ze stron jest niezgodne z Polskim prawem - a jak się ma sprawa w przypadku instytucji non-profit? Chodzi o informowanie o wydarzeniach, które nie są po to aby przynosić dochód tylko dla "sprawy".
Wczoraj o 17 wysłałem mailing dotyczący naszych nowych warsztatów "Master Copywriter" - było 20, jest już tylko 16 wolnych miejsc (dodatkowe 4 zamówienia są w toku) - pierwsze miejsce zostało kupione po 40 minutach! Lubię taką szybką sprzedaż ;)