Od poprzedniej części serii minęło trochę (niezaplanowanego) czasu.W międzyczasie wprowadziłem się do nowego mieszkania i w końcu skończył mi się 3 miesieczny, przymusowy urlop, który spędziłem jeżdżąc po sklepach i pilnując nierzetelnych "fachowców". W ostatni wtorek wróciłem do pracy i nadrabiam zaległości.
W tym miejscu chciałem przeprosić wszystkie te osoby, które pisały do mnie maile i nie otrzymały odpowiedzi lub otrzyamły ją z dużym opóźnieniem. Dla mnie świadomość rosnących zaległości była to tak samo frustrująca, jak dla Was brak odpowiedzi.
Artykuł opublikowałem wcześniej, jednak pewnie wielu z Was nie miało okazji go jeszcze przeczytać:
W poprzedniej, trzeciej części pokazałem Ci, jak wysyłać numery newslettera lub biuletynu za pomocą Mailera współpracującego z FreeBot.pl. Tym razem pokażę, jak wysyłać reklamy, życzenia i archiwalne dyskusje do Twoich suskrybentów.
Jeśli masz do wysłania reklamę, która szybko się zdezaktualizuje, życzenia lub informacje o nowościach, powtórz wszystkie czynności z poprzedniego kroku wpisując treść reklamy/życzeń/informacji do treści maila.
Stosuj poniższą technikę, jeśli napisałeś bardzo dobrą reklamę promującą Twój produkt lub usługę lub informację, która jest stała – np. informacja o forum czy zasadach dokonywania zakupów na Twojej stronie www.
Jeśli masz do wysłania reklamę lub informację, które nie zdezaktualizują się od razu, ale np. za kilka miesięcy, za rok czy nawet później, warto zastosować inne podejście.
Codziennie rodzą się nowe osoby. Codziennie ktoś kończy 20, 30, 40 itd. lat. Jutro na Twojej liście adresowej będą nowe osoby, za miesiąc nowych osób będzie znacznie więcej, a za rok obecna lista może stanowić mniej niż 10% całej listy.
Jeśli napiszesz fenomenalną reklamę i wyślesz ją po prostu dzisiaj do wszystkich, to w skali roku nawet 90% Twojej pracy może pójść na marne. Dlaczego? Ponieważ Twoja reklama dzisiaj do niewielkiego ułamka osób, które przez rok przewiną się przez Twoją listę.
To niewybaczalne marnotrastwo potencjału i pracy. Dlatego też opracowałem doskonałą strategię, która:
Zamiast wysyłać Twoją nową reklamę lub niedezaktualizującą się informację do wszystkich, ... czytaj dalej
AUTOR: Piotr Majewski